Четвер, 23.03.2017, 19:11
БГПК  

Головна | Дошкільна освіта | Реєстрація | Вхід
25 березня 2017 року о 10.00 год. у БГПК відбудеться День відкритих дверей та творчий конкурс!
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Годинник
Час працює на нас, поки ми працюємо.

Відеогалерея



Контакти
БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ

Барський
гум.-пед. коледж ім. М. Грушевського
р/р 31552301147115
МФО 802015
КОД 02904160
ГУДКСУ у Вінницькій області

Призначення платежу: благодійний внесок

Із 1984 року Барське педагогічне училище функціонувало як філія Вінницького педагогічного училища, в якому здійснювалась підготовка спеціалістів за спеціальністю «Дошкільне виховання». Було набрано дві групи студентів на базі 10 класів.
    У 1985 році, коли училище стало самостійним навчальним закладом і дошкільне відділення розширилося, завідувачем відділенням була призначена Гуд Міла Яківна. Кількість викладачів фахових  дисциплін зросла до 9 осіб. Набір студентів було зроблено з десятикласників, пізніше - одинадцятикласників на термін навчання 2 роки 10 місяців. У 1990 році спеціальність «Дошкільне виховання» опановувало 420 студентів у 14-ти групах. Із 1995 року набір абітурієнтів на спеціальність скоротився.

   
У 1998 році відділення «Дошкільне виховання» було об’єднане з відділенням «Початкове навчання». Сьогодні за спеціальністю «Дошкільна освіта» навчається 110 студентів, які, за власним вибором, оволодівають додатковою спеціалізацією «Вихователь логопедичних груп», «Домашній вихователь».
   Циклова комісія спеціальності «Дошкільна освіта» працює в постійному пошуку нових підходів до освіти, виховання майбутніх педагогів, відд
аних освітянській справі.
  Прикладом для наслідування став педагогічний досвід таких педагогів-ветеранів циклової комісії, які працювали та працюють у нашому закладі протягом 26 років: Гуд М.Я., Любарської І.П., Ружицької Н.О., Кондратюк В.Г., Грибенюк Л.Ф., Дехтярук О.М., Кабзюк Н.О., Мигдаль О.Ф., Скорбатюк Н.М., Стригун Л.В., Степанченко В.С., Якубчик О.М., Подуфалової Л.Г., Костюк Н.К., Січко Т.Й.
  Нині у складі циклової комісії працює 9 викладачів фахових дисциплін, серед яких: 7 нагороджені знаком «Відмінник освіти України», 2 нагороджені нагрудним знаком «Софія Русова», 8 викладачів мають звання викладач-методист.
 
Викладацький склад циклової комісії має високий педагогічний потенціал, розвинутий і нерозривно пов'язаний з навчальним процесом, науковою діяльністю, використанням усіх сучасних здобутків науки й інноваційних технологій.
  Випускники спеціальності працюють у ДНЗ міста, району, області, інших містах України та Росії методистами дошкільної освіти, психологами ДНЗ, вихователями. Випускниця училища Січко Т.Й. нині працює викладачем коледжу. 90% випускників закінчили вищі навчальні заклади: Рівненський гуманітарно-педагогічний університет, Глухівський національний університет імені Олександра Довженка, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.
  Значна увага приділяється науковій діяльності. Тематика наукових досліджень охоплює такі напрямки: виховання творчої особистості, духовне виховання дітей дошкільників, спільна робота ДНЗ і родини в контексті підготовки дітей до школи, компоненти моральної підготовки дітей до школи.
  За останні роки викладачі комісії опублікували понад 65 статей, методичних рекомендацій з педагогічної практики та з методик дошкільного виховання, мають публікації в фахових журналах «Дошкільне виховання», а також беруть участь у міжнародних конференціях.
  Основна мета діяльності комісії – забезпечення найвищої якості освіти та підготовка висококваліфікованих працівників для дошкільних закладів.


 Відкрите заняття (викладач Любарська І.П.)

Родина чи дитячий садок?

   28 жовтня 2016 головою циклової комісії, викладачем-методистом Любарською Іларією Петрівною проведене відкрите заняття з дошкільної педагогіки за темою «Взаємодія родинного і суспільного виховання».

   Співвідношення родинного та суспільного дошкільного виховання, переважання того чи іншого, протиставлення чи інтеграція – ось які аспекти теми цікавили студентів 41-Д групи під час семінарського заняття. На ньому вирішувалося проблемне питання: «Чи може дитячий садок замінити дитині сім’ю?», у взаємозв’язку з питаннями «Роль сучасної сім’ї у вихованні дошкільника та її проблеми», «Педагогічні умови виховання дитини дошкільного віку», «Форми взаємодії ДНЗ і сім’ї».

   Для їх дослідження Іларія Петрівна запропонувала звернутися до вивчення  рекомендацій відомих педагогів минулого та сучасності із наданням самостійного коментаря; до аналізу вимог чинних програм; порівняльного усвідомлення понять «потенціал», «актуальність», «авторитет», «авторитар-ність» у ставленні до дитячої особистості як у ДНЗ, так і удома.

   Студенти Альона Гоцуляк, Ірина Ткач, Наталя Григорчук за допомогою Ліни Руденко докладно висвітлили особливості організації роботи з батьками, представивши у презентаційних матеріалах зразки оформлення  куточків для батьків, листівок, оголошень, запрошень до свят, тренінгів, майстер-класів, буклетів-презентацій та сайтів дошкільних закладів для здійснення батьками вибору місця виховання і розвитку дитини. Заздалегідь проведене анкетування батьків вихованців базових  ДНЗ (Валентина Боснюк, ) та його аналіз виявили, що батьки приділяють значну увагу фізичному і розумовому розвитку дитини, але батькам потрібне удосконалення педагогічних знань та умінь. Відтак майбутні вихователі продемонстрували варіанти консультацій з батьками за найбільш актуальними темами: «Як підготувати дитину до появи у сім’ї братика чи сестрички», «Формування позитивних взаємин між старшими і молодшими дітьми».

   Значний інтерес колег-викладачів та самих студентів викликали результати роботи творчих груп, чиїми завданнями були добір народних прислів’їв та приказок про родинне виховання та написання міні-твору «Традиції моєї родини». Повідомлення …. Та найбільше пожвавлення викликав виступ Олександри Горбачової про сімейні традиції святкування Різдва та дібрані нею ж прислів’я: «На світі все знайдеш, крім батька й матері», «Від того хлопець з коня звалився, що батько криво посадив», «Батька й матері на все життя не вистачить», «Птахи в гнізді до осені, діти в сім’ї – до віку», «Вчи дитя, поки поперед лавки лежить, а як уздовж лавки ляже – тоді пізно вчити». 

   Те, що майбутні колеги мають сталі професійні навички, засвідчило вирішення педагогічної ситуації з узгодження взаємовідносин між онукою, бабусею та дочкою. Найприйнятніші варіанти після цікавої дискусії запропоновані Тетяною Шевчук, Юлією Лозінською, Яною Салкевич.

   Результатом активного розгляду різних аспектів проблеми став  спільний висновок  –  дитячий садок не може замінити дитині сім’ї. Але лише у взаємодії родини із дитячим дошкільним закладом досягається  високий рівень  виховання  та розвитку дітей дошкільного віку, становлення дитячої особистості та її успішне входження в життя.

   А студенти 41-Д групи вдячні Любарській Іларії Петрівні за проведене заняття, що стало ще однією сходинкою до професійної майстерності.

Оксана Некитюк, студентка 41-Д гр.,

Тетяна Січко, викладач

Фото: Сергій Зеленюк, викладач;

Наталя Григорчук, студентка 41-Д гр.

 

 


   3-6 листопада у коледжі відбулась ІІІ Міжнародна конференція «Художня творчість в контексті проблем її вивчення: еномотиви, етноконцепції та етносимволіка».

   Приємно відзначити, що у колі знаних літературознавців, митців озвучено і результати перших наукових розвідок студентів спеціальності «Дошкільне виховання», здійснених під керівництвом викладачів циклової комісії.

  Отже, якщо вас цікавлять питання народних мотивів у творчості відомих поетів та письменників, збереження та відтворення етносимволів та етнокоду українців, зверніться до статей студентів 31-Д групи та їх викладачів:

   Секція №1  «Етногенеза в парадигмі філософії, історії мистецтв та дидактики»:

  •    Дарина Мельник, Тетяна Січко (викладач методики навчання образотворчій діяльності) – «Збереження етнокоду українців засобами народної казки та ілюстрацій до неї».
  • Секція №4 «Мистецькі етноконцепції у світлі педагогіки та виховання»:
  • Таїса Досчанова – «Особливості збірки творів Лесі Українки «В дитячому крузі»»,
  • Юлія Кравчук – «Особливості поезії Максима Рильського для дітей та етновиховання в ній»,
  • Дарина Древа, Ганна Задорожна (викладач загальної психології) – «Правове виховання дошкільників – обов’язкова умова формування життєвої компетентності особистості»
  • Юлія Сопіна (викладач дошкільної педагогіки) – «Проблема формування навичок спілкування у дітей дошкільного віку в наукових дослідженнях»

Секція №7 «Національна ментальність у сучасному лінгвокультуро-логічному висвітленні»

  • Любов Криськова «Пейзажі у творчості Лесі Українки».

Коментар перебігу конференції та фотографії учасників можна переглянути на сторінці «Новини» нашого сайту.


Відкрите заняття Гуд. М.Я.

«Виховуй дитя, доки впоперек лавки лежить…»

    Проблеми помилок сімейного виховання розглядались на відкритому занятті-лекції, проведеному викладачем-методистом М.Я. Гуд для студентів 31-Д групи із спеціалізації «Домашній вихователь».

   Не секрет, що педагогічний досвід сучасних батьків доволі скромний. Це зумовлюється браком як самого досвіду, так і незначними можливостями чи й небажанням його здобути – з однієї сторони, фрагментами не завжди виправданих педагогічних теорій, якими рясніють сторінки жіночих журналів та соціальними проблемами – з іншої. Що робити домашньому вихователю, гувернантці, які потрапили до заможної родини та зустрілись з прихованою або й навіть з відкритою агресією як з боку дитини, так із боку батьків, що «озброєні» вичитаними сентенціями з журналів «ELLE», «Наталі», «Моя історія» та впевненістю у своїй грошовій стабільності?

   Гіпер- та гіпоопіка, відсутність єдності та послідовності вимог до дитини з боку членів родини, виховання у культі хвороби, надмірні любов або вимоги до дитини, любов «за умови», сліпа батьківська любов, невідповідність між проповідуваними моральними істинами та батьківською поведінкою, культ дитини у сім’ї, насмішкувата розповідь стороннім про дитячу поведінку – ось які виховні помилки-«монстрики» мають допомогти здолати батькам і дитині гувернанти. В арсеналі – справжня любов до дитини, розуміння її психофізіологічних аспектів зростання, формування особистості, підтримка, співдія і захист, звертання до надбань етнопедагогіки, досягнень сучасної педагогіки та психології. Аспекти застосування цих засобів висвітлила як Міла Яківна, так і студенти, показавши достатній рівень засвоєння знань із запропонованої теми під час  з’ясування значень понять «темперамент», «характер», «родина», «любов», «страх», «стилі виховання», вирішення проблемних ситуацій, що можуть зустрітися у професійній діяльності.

   Тема заняття настільки актуальна, що присутні на ньому колеги бажали опинитися у ролі студентів та висловити власне рішення запропонованих питань. Та всі – і студенти, і викладачі – підсумком заняття визнали народне прислів’я, початок якого є назвою запропонованого матеріалу. Нагадаємо закінчення: «…бо пізно буде, коли уздовж ляже».

Т.Й. Січко, викладач 

 

   

   

    

   

  


Відкрите заняття викладача вищої категорії, викладача-методиста, відмінника освіти України Дяченко Г.П.

   Як ви гадаєте, що особливого може бути при вивченні теми «Звертання» на занятті з сучасної української мови? А викладач-методист із багаторічним стажем Ганна Петрівна Дяченко, розглядаючи дану тему із студентами ІІ підгрупи 41-Д групи, запросила присутніх на уявну екскурсію до серця нашої держави – славетного Києва.

   Яка ж мандрівка без пісні? «Києве мій!» – лунало у виконанні не тільки Олега Вінника, але і з студентських, викладацьких вуст та сердець.

  По «прибуттю» ошатно одягнені у вишиванки студенти опинились у Національному університеті імені Тараса Шевченка, де «отримали запрошення взяти участь у конкурсі імені Петра Яцека» (індивідуальну роботу на картках виконували Людмила Огниста, Марія Семенина, Анжеліка Якубчик).

   Гуляючи мальовничими вулицями (завдяки змістовній презентації Ліни Руденко), віталися із зустрічними, розпитували про визначні місця. На околиці стали свідками щирого дитячого піклування онучка (Руслана Січко) про яблуньку (Аліна Стецюк) й мудрої любові дідуся (Оксана Некитюк) – інсценівка авторської казки «Сашунина яблунька» заступника директора з наукової роботи, кандидата мистецтвознавства А.І. Сторожук (текст автора читала Алла Цимбал).

  Недарма кажуть: «Якщо хочеш, щоб тебе почули – звертайся до людини по імені!» Звертання-коштовності вставляли у гідну оправу речень студенти, працюючи у творчих групах, відтворюючи діалоги. Вони мали за приклад листи Михайла Коцюбинського, Лесі Українки, чиї звертання до матері, сестер, щирих друзів родини висвітлила у науково-пошуковому дослідженні «Звертання в епістолярії українських письменників» Юлія Лозінська.

  Душевне піднесення, що захопило кожного, органічно висловилось найважливішим для людей звертанням – спільною молитвою «Отче наш…», що стало своєрідним підсумком заняття. Оцінки за нього виставлено в журнал, але найголовніше «відмінно» –  закарбовано у душі й серці присутніх на занятті. Щиро вдячні Вам, Ганно Петрівно!

Оксана Некитюк, студентка 41-Д групи,

Тетяна Січко, викладач, член циклової комісії зв'язків з громадськістю (сектор дошкільної освіти)


   

Щиро вітаємо викладача циклової комісії дошкільної педагогіки та психології
Подуфалову Любов Георгіївну із Днем народження, який вона відзначає 21 лютого!

Бажаємо, щоб в житті був сонячним кожен ранок,
Щасливим – кожен день,
Радісною – кожна хвилина,
Успішною – кожна справа.
Нехай роки залишають світлі спогади,
А майбутнє дарує ще багато щасливих літ,
Сповнених радістю, добром та надією.
Щоб ніколи не вичерпувалося джерело Вашої доброти, порядності і людяності. Міцного здоров’я Вам і довгих років щасливого життя, поваги від друзів та любові від рідних.

 З повагою колеги-дошкільники.


   Щиро вітаємо викладача дошкільної психології Мілу Яківну Гуд із днем народження, який вона відзначає 3 січня. Від усієї душі бажаємо здоров’я, радості, наснаги, нових злетів! Дорога наша колего, для Вас – оці рядки:

Життєва дорога хай повниться світлом,

Цілющі джерела здоров’я дають,

Многії літа з калиною й хлібом,

Зозулі хай щастя й добробут кують.

Дім хай повниться щедрим добром,

Троянди цвітуть зачарованим цвітом

І радість-зоря спочива під вікном.

Колеги-дошкільники

 

 

 


   Щиро вітаємо викладача циклової комісії дошкільної педагогіки та психології Ольгу Миколаївну Якубчик  з чудовим ЮВІЛЕЄМ! 

   Бажаємо здоров’я, щастя, миру, успіхів у роботі і всіх земних благ.
   Шумлять літа, як на вітру тополі,
   А в тих літах — і сонце, і дощі,
   Ми Вам бажаєм, щоб було доволі,
   І щастя, і веселощів в душі.
   Нехай здоров'я завжди добрим буде,
   Щоб у роботі ладилося все,
   І за діла хороші хай шанують люди,
   А в дім хай доля затишок несе.

   З повагою і найкращими побажаннями до Ювілярки викладачі циклової комісії дошкільної педагогіки та психології.

 

 

 


 Студенти 41-Д групи за планом проходження педагогічної практики проводили розваги  у базових дошкільних установах міста

ОЛІМПІАДА 2017
Запрошуємо майбутніх абітурієнтів посилити свої позиції на  вступному конкурсі – взяти участь в Олімпіаді-2017
Пошук
Гаряча лінія

Допомога бійцям АТО

Увага! Цивільний захист

Ми на Facebook


Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Архів записів
 
 
 

вологість:

тиск:

вітер:

 
Друзі сайту
Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки Вінницької ОДА

Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Сумський державний університет

Освітній портал Рedpresa

Обласний гуманітарний ліцей

Барська районна державна адміністрація


Газета Вінницької обласної ради